miércoles, 11 de noviembre de 2015

Inici Projecte Rossinyol

Bones, sóc la Tania Rama i estic cursant 3r de Treball Social a la Udg.

He decidit participar al Projecte Rossinyol ja que crec que la finalitat del projecte és molt bona, i tinc ganes de començar i aprendre noves experiències.

El que espero d'aquest projecte és poder emportar-me una bona experiència i crear un vincle amb la persona que m'assignin per poder viure noves situacions i aprendre l'un de l'altre.
Em sento intrigada per saber la persona que m'assignaran i les seves inquietuds, espero que siguem compatibles i fem activitats conjuntes de tot tipus!

Finalment, espero que en acabar el projecte haguem aprofitat aquesta oportunitat i ens enduguem una vivència positiva de tot plegat.

Ja falta poquet...
Fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario